Amatör bir şair,acemi bir ressam,meraklı bir yazar ve bestekâr bir müzisyen...


yurduma ve yarime dair...

11 Eylül 2009 Cuma

Yağmurdaki deli


Bu sabah yağmura uyandım
bir kaç adım yürümeye kalmadı ki
iliklerime dek ıslandım
ceplerimde buruşuk kağıtlarda
sana biriken dizeler
çocuk bir koşuşla bir taş duvarın
kuru kalmış yanaklarına yaslandım...
Sesinle ışıyor şafak
kuş cıvıltıları taşıyor bana
sustuğun tüm sözlerini
öpüşler salıyorum rüzgarlara
belki pencereyi açar
perdeleri aralarsın da
efil bir serinlikte okşar dudaklarım
saçlarını yanaklarını ve gözlerini...
Ey ışıklarına filizlendiğim iklim
gelişine sabrettiğim
gül sağanağı mevsim
içime kazınan kahve buğusu bakış
ruhuma işleyen o mütebessim resim!...
Seni Diyar-ı bekir
seni Mardin yalçını
seni tarih ve zamanın susturamadığı
seni eskiyişlerin unutturamadığı
kurşunlarla inleyen vadileriyle Munzur
onuru ve insanlığıyla Dersim...
Apansız bir haber gibi
sana ilişmeliydim
şaşırıp apıştığınla bir
seninle cilveleşip sevişmeliydim
biliyorum
akıl kârı değil söylediklerim
ama en başından beri itirafımdı
ben seni uluorta isteyecek
ve bunda bir yağmur damlası gibi
acele adecek kadar deliydim...
*
Bilâl Mardin