Amatör bir şair,acemi bir ressam,meraklı bir yazar ve bestekâr bir müzisyen...


yurduma ve yarime dair...

11 Eylül 2009 Cuma

Yalnızlığa gazel


Yaraya merhem olan yok elim böğrümde susarım
sessizlikten yalnızlığa ağlar göz yaşım kusarım
kimi ölmüş kimi yanmış kimi sürgünde dostlarım
kendileri olmadıkça yerleri dolmaz onların...
*
Kiminin ölüm haberi dilden dile geldi bana
kimi zindanda sürgünde uğrar ömürlük talana
bu düzen dünyaya benzer dönüp duruşu yalana
acı ve kederden gayrı kalmaz geride kalana...
*
Onlar ki hiçe saydılar her ne varsa bu uğurda
onlardan sonra dostluklar yalan-dolan hile-hurda
ya kendimim ya telefim,bu diyarda kuşa kurda
ya ben şimdi ne halt eder"yaşıyorum"derim burda?!...
*
Beni böyle bende tutan varsa yoksa cesarettir
bilirim bu katlandığım hayat değil rezalettir
hani yazmasam hayatım katlanılmaz esarettir
yalnızlığa tamahım yok nedense bana kısmettir...
Bilâl Mardin