Amatör bir şair,acemi bir ressam,meraklı bir yazar ve bestekâr bir müzisyen...


yurduma ve yarime dair...

30 Ağustos 2009 Pazar

Yeter ki


Ne zaman yumulsa gözlerim
gözlerin doluyor derinliklerine
susuyorum
çığlıklarım birikiyor bilesin
sevdamın yankılandığı
yurdumun yitik ezgilerine....
ne ben bu uçurumu koydum aramıza
ne de senin ellerinde kabahat
bize yine bir oyun oynamaktadır
bes belli hayat....
Kalbimin kapısını
üzerine mühürledim
gideceğin bir yer yok
yalnızlıktan gayrı
gel kıyma ikimizin canına
bizim düşlerimiz farklı
onların gördükleri ap ayrı...
Dilim tökezliyor
isminin esmer hecesinde
yürüyeceğim diyorum
yalınayak baş açık
ismine layık olmak için
anlamınca ömrümün
her gündüzü
ve her bir gecesinde....
Anlamanı istiyorum beni küçüğüm
sensin o şarkı
sesim yetsin diye
kapısında içime bağıra bağıra öldüğüm...
Sen olduktan sonra
şehirler üzerime devrilsin
namlular alnıma çevrilsin
hakkımda
müebbetle başlayan
idamla biten hükümler verilsin
yeter ki gözlerin gözlerimde bilinsin...
*
Bilâl Mardin